topbella

Wednesday, April 27, 2011

Ta HERAN lah~





Assalamualaikum..
Hekhek~
Hari ni aku rasa aku nak buat jahat sikit..
Aku nak ceghiter pasai orang yang suke dok tayang pakwe dia dalam kebanyakan
laman SOO SIAL..
MUAHHAHAHAHAHAHAH~
*Gelak jahat sikit..hek~

Aku tau sekarang ni jenis trend orang suka dok tayang pakwe, buah hati, jantung pisang..
Intan payung, Inchik bahagia, Inchik cinta..
Dalam ampa punya FACEBOOK lah..
Ampa punya FRENSTER lah..
Ampa punya TWITTER lah..
Ampa punya TUMBLR lah..
Ampa punya BEBO lah..
Ampa punya MY SPACE lah..
Urghhh!!
Sekali lagi aku rajin nak p senarai panjang-panjang..!
Lantak ampa lah nak tayang kat mana pown..
Hek~

Apa?
Aku jeles?
Aku buzy body?
Aku pown teringin nak buat gak tapi tak de pakwe??
Aku dok kata kat orang..tengok-tengok aku yang lebih..
Muahahahahahah~

Sat-sat!!
SabaQ sat!
Aku cakap tak habis lagi la!
Memang aku tak kesah pown kalau ampa nak p tayang muka pakwe ampa
Yang ala-ala BRAT PITT, LEE MIN HOO,
LEONARDO DIKAPIT PERIUK,
DAVID BECKHAM,
KAKA,
NABIL,
Dan tak kurang jugak macam..
AMIR MAHARAJA LAWAK..
Wakakakakaka~
*cumel per amir..kiut-miut.. iam sorry~

Aku pown kadang-kadang asa perlu jugak ampa tayang pakwe ampa kat orang..
Bukan apa..
Senang bagitau siap-siap..
Supaya tak dak orang nak tackle dah pakwe ampa tu..
Tapi cukup la sekali ja bagitau..
Tak payah la sampai tiap-tiap ari status dok ceghiter pasai pakwe ampa ja..
Bohsia! Aku dengaQ!.
Eh,
Bohsan aku dengaQ!
~lalalala~

Macam ampa ja yang ada pakwe..
Weyhhh!!
Orang lain pown ada gak pakwe..
Ada tak kecoh macam ampa..
Sengap-sengap ja depa..
Depa kawen jugak last-last..
Tapi ampa dok kecoh-kecoh..
Tengok-tengok kawen ngan orang lain..
Muahahahahah~
Sory lah..
Arini aku memang macam jahat sikit!
Nakal sikit ja..
Pasainya aku dah boring tahap dewa dok tengok orang yang dok ceghiter-ceghiter pasai pakwe dia depan-depan..
Dok sembang kuat-kuat bagi orang dengaQ!!
Bajet nak bagi orang jeles la tu!
*aku la orang tu..hek~
Bajet betoi la ampa ni..
Bajetnyewwwwwwwwwwwwwwwwwww~

Orang macam tu sebenaQnya dia nak bagitau kat orang..
 yang dia sungguh tak sangka ada jugak orang nak kat dia..
Muakakakakakaka~
Tak payah la weyh nak bagitau kat orang nah..
Simpan diam-diam dah pakwe ampa tu..
Bukannya orang tak tau..
Orang tau aih..
Cuma orang saja buat-buat tak tau..!
Jangan berkelakuan macam orang kelas bawahan noo..
Malu kat orang sekeliling..
Hekhek~

Ada yang terasa??
Amih nah sebijik aku nak bagi!!
Kikikiki~

Tak kurang jugak yang dok p tulis kat wall pakwe dia..
I LUV YOU BEBY..
I LUV YOU SO MUCHH!
I BAHAGIA TAW DENGAN YOU..
MUAH! MUAH!
ESOK KITA MAKAN SAMA-SAMA LAGI NAH CYG..
U BELANJE I PULAK TAUW!

Aku memang gelak guling-guling la dengan perangai orang macam ni..
GEDIK macam hapa g..
Adoyaiii~
Ase macam nak p tukaQ jantina sekarang jugak..
Aku jugak perasan yang pakwe dia rileks ja..
Awek tu yang tiba-tiba kene tarik sawan macam tu..
Muahahahhaah~
Sis, lu rileks-rileks sudah..
Lepak chill cool oke!

Aku rasa mesti pakwe dia kadang-kadang menyampah gak dengan perangai awek dia sorang ni..
Nasib ada awek g sorang yang boleh pakai..
Muahahahhaah~

Tak kurang jugak!!
Dengan orang yang dok panggil PAPA MAMA..
Aiyoooo!!!
Aku rasa macam nak muntah hijau..
Muakakakka~
Ampa tengok la..
Lepas kawen orang macam ni tarak panggil dah aih
PAPA MAMA..
Depa panggil PAK HANG! MAK HANG ja nanti..
Kikikikikiki~
Yelah, sebelum kawen dah terover panggil..
Hek~

Ada jugak yang dok panggil BEBY..
Aku nak tanya sat..
Sampai tua bangka ka ampa nak panggil BEBY kat pasangan ampa tu??
KAHKAHKAH..
Kalau ada yang sampai tua dok still panggil macam ni..
Memang aku respect!!
Tak sia-sia pakwe ampa ada awek macam ampa..
Kuang-kuang..

Tapi aku tak marah pown kalau ampa nak romantik sikit-sikit ngan pakwe ampa tu..
Tak dak sapa nak marah!
Tapi ingat!
Sikit-sikit sudah oke!
Ingat orang kebuluQ sangat ka nak kat pakwe ampa tu..
Bila berpisah ka..
Clash ka..
Dok maki macam WTF!!
KeluaQ habis ceghiter dalam-dalam..
Astagfirullah..
Kesian kat pakwe ampa tu..
Dapat awek mulut bau tandas..hek~

Ada jugak pasangan kekasih yang aku tengok depa tu sweet sangat-sangat..
Tapi depa tu aku tengok tak dak la over tahap dewa macam ampa ni..
Dok berkepit ja 28 jam sehari..
Depa tu aku tengok sama-sama cantik dan handsome..
Rileks ja..
Yang ampa ni..
Tak la cun tara mana pown..
Tapi bercinta bagai nak rak!
Rak buku..
Rak almari..
Rak pinggan MANGKUK!

Oke lah..
Cukup lah nu ampa nak terasa pown..
Agak-agak meluat kat aku..
Tak payah baca..
Kalau boleh baca..
Ampa bukan tergolong dalam golongan orang yang ceghiter kat atas..
Muahahahhaha~
Macam besa..
Sapa makan budu..
Dia lah yang terasa masinnya!

8 doakan Wardatul Jannah kurus :):

NUR AYNIE said...

aduh..terasa la pulak BEBY ahhaha~~~....

same goes to me...rasa menyampah la pulak bila ada org terlebih LOVINGGG gtu...haahah~~~

naseb baik i single lagi wahahahaha~~~

ucu keyna said...

salam..
budu masin ek?
hehe ^_^
apepon,ucu dah folo cekgu :)

Miss Are-In Rafaaeell said...

nur aynie : hahaha~ terasa eyh..hekhek~

boleh nak bercintan cintun..tapi berpada-pada la kan..

depa tu depan orang ja dok over lovinggggg~

ce tengok dalam mesej..
banyak dok berkelae' ja..
kuang-kuang..

Miss Are-In Rafaaeell said...

ucu keyna : hahaha..budu memang masin yunk oi..
tapi kalau makan ngan sambal belacan! memang sedappppp!

thanks ar cumell~
keep in touchh!! hekhek~

azim_3110 said...

yeah!!agreed..
maaf jika salah kata..
tp bg AT itu juga merupakan maruah wanita...
tertarik dgn statement cikgu yg mngatakan yoyo'o dok tayang pic bersama pakwe beserta ayat2 loving, last2 kawennya ngan org lain..
secara tak langsung sdikit sebanyak maruah sdikit tercemar..
allahua'lam..

Miss Are-In Rafaaeell said...

azim : thanks kerana menegur sy..!!
hehe..sangat-sangat menghargainya...
kalau kelemahan itu datang dari saya..insyaAllah sy akan berusaha membaikinya..(^_^)

hello ;) said...

best lar entry nie..hehehe.saye baru bukak blog awk.cite2 die menarik..yg pling best.cite psl nie..mmg skrg,ramai yg over bile becinte..lagi2 yg tulis kt blog..siap tulis dialog antare dorang,abg ayg bagai..takle bla tol. ;)

Miss Are-In Rafaaeell said...

@hello ;) hahahha~ macehhh sesangat eyhh!! tau tak pa..menyampah betoi kadang-kadang tengok..haiyak!! kalau rajin..bacalah entry yg lain jugak..hekhek~ ---->siap promote lagik! muahaha~

Post a Comment

Mendoakan kebahagiaan cikgu ain rafaaeell :)