topbella

Wednesday, November 16, 2011

BEBY DUYUNG YANG PERTAMA DIJUMPAI DI DUNIA.


wartawan:
"bagaimana pak cik menemuinya?"

pak  ucop:
"Kebetulan semasa itu pacik sedang berjoging di tepi pantai, tiba-tiba pak cik ternampak seorang kanak-kanak yang duduk di atas batu, pak cik pun heran, mana pergi ibu dan bapa budak ini"

wartawan:
"kemudian apa pak cik lakukan"

pak ucop:
"Pak cik pun mendekati ar budak tu, maklumlah sekarang ini banyak sangat kes pembuangan bayi"
"Bila pak cik mendekati budak itu pak cik pun terkejut sebab budak itu tak berkaki"

wartawan:
"hah!! tak berkaki?"

pak ucop:
A,ah, tak berkaki tapi berekor...!!

wartawan:
"Wah...ini boleh menjadi isu hangat ni pak cik, tak sia-sia saya datang tuk menemu bual pak cik"
Bila kejadian ini berlaku pak cik??

pak ucop:
"Kejadian ini berlaku selepas pak cik terjaga dari TIDUR..."

wartawan:
*&%&^$%#*%**^*............

*nota budak gendut : Kalau sapa tak mengaku anak sapa, ak cop dulu !

7 doakan Wardatul Jannah kurus :):

MyZone~theUn4given said...

hihihi..comel je crita nih..hahahahaampeh pakcik tu!!!

Miss Are-In Rafaaeell said...

:a:

yudee said...

ohh..cuma mimpi..

hafeez said...

saya mudah terpedaya..hampeh..gila curious nak tau, last2 kena tipu...

Miss Are-In Rafaaeell said...

My Zone : cumel kan? macam tuan dia x?? hihi.
:s:

Miss Are-In Rafaaeell said...

yudee : hihih. kantoi.. ingat real2 ke? uish !
:q:

Miss Are-In Rafaaeell said...

hafeez : hahaha. nak kata padan muka lah ! boleh? hihi. :d:

Post a Comment

Mendoakan kebahagiaan cikgu ain rafaaeell :)